reklama

Na kolumbijskych party sa tancuje iba merenge a salsa..

..pije sa tequila a aguardiente..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

..chuti ako tekute haslerky. Tequila s kavou a cukrom. Ale bodyshot som ich musela naucit ja. Spoluspiaca Patia vykrikuje zo sna po bulharsky. Ja zas: Come on over guys. Nasi kolumbijski chlapci si posadaju za okruhly stolik a hraju kocky. Dni si uvedomujem len podla troch veci. Rybacej pomazanky, ktoru robi Monika vzdy v piatok na ranajky, vyplaty a ohnostroja, nad ktorym hykaju amiici kazdu stredu.Ked obedujem pri oceane skoricovy muffin s kavou a broskynou mam vzdy piesok na broskyni a v kave. Vcera sme s Luiisom zapajali papagaje, koktejly a palmy v mojom stanku. Vzdy po dvoch vedla seba. Ked o piatej vsetkych vyhanaju z plaze, hlasia do rozhlasu Stay out-stay alive. God bless America. Minule sme nasli na ulici prutene kreslo a nastenku. Presne pre nasu terasu. Raz rano tam Viktor napisal Martina me gusta. Keby som vedela ako skladat pesnicky, moja prva by mala iba jedinu vetu. Do you know what I mean... Stale dokola. Chcem zit v slnecnej krajine s morom. Alebo budem musiet priniest v sebe tieto veci do studenej krajiny bez mora. Ked pouzijem svoju osobnu jednoduchu logiku, vsetko je tak, ako ma byt. Lebo keby to tak nemalo byt, tak to tak nieje.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Luiis je z KOlumbie a tiez lezie na skalky, Pauliina studuje psycholu v Polsku, Valery je moj leviik..

Obrázok blogu

ked prsii surfisti majuu raj...

Obrázok blogu

kazdy ako vie...

Obrázok blogu

toto je vraj zmrzlina buducnosti...nic lepsie som v zivote nejedla..

farebna je zuvackova,zeleno hneda je coko s matou, a ruzova jahoda s visnou...

mmmmmmmmmmmmmm

Obrázok blogu

heej ked maame naladu a po vyplate..preco sa pekne nenapapat ..po americky..

Obrázok blogu

cestou v buse... desert rout from Vegas to nowehere...

Obrázok blogu

mesiac je tu vacsi ..obrovsky ..ostatne ako vsetko...

Obrázok blogu

spomiinana nastenka....meni message po kazdej party....

Martina Mesiarkinová

Martina Mesiarkinová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

fotky tunákhttp://picasaweb.google.co.uk/hubkydubkyhttp://www.flickr.com/photos/19801615@N05/page1/ Zoznam autorových rubrík:  natašaobrázkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu